Friday 12 November 2010

Limundo prevara, tekst koji je poslat limund-u!

Zdravo,
ova poruka je namenjena kako celom Limundo timu, tako i svim Limundovcima. O cemu se zapravo radi: O promovisanju Limunda na licnom web sajtu putem banera, API-ja ili linka. Vraticu se na glavno, samo da objasnim detalje.
Kada se prijavite na limundo, potom izaberete opciju Zarada, gde jasno pise:
Dobijaš 100 dinara za svakog proverenog člana (registrovan + poslao ličnu kartu) koji je preko tebe došao. + 50 dinara dodajemo kad dobije prvu pozitivnu ocenu.
Dakle postoje par nacina za registovanje putem tebe, ja sam odabrao API koji mozete videti sa leve strane pod “Pokreni API”.
Dogodilo se sledece: da licno prisustvujem otvaranju novog naloga (kod drugara) dakle objasnim o cemu se radi i drugar resi da se regstruje, pozovem se na moj web sajt koji se nalazi na adresi: http://onlineprodaja.blogspot.com postavlja mi pitanje gde tacno da klikne kako bi meni “leglo” 100din koliko Limundo placa za uclanjenje preko tebe (koda). Odgovaram na to da je svejedno, moze na trenutne limundo aukcije koje su u toku (API) ili na neki od linkova koji vode na moj userid. Kako god, klikce na API koji na kraju adrese sadrzi u sebi /api/cooler84 npr: http://www.limundo.com/aukcija-SAMSUNG-S5230-1852380/api/cooler84 sta se desava...proslo je od tada vec dve nedelje, medjutim na mom racunu i dalje nema para! Zeleo bih da istaknem da je decko poslao lk (prednju i zadnju stranu) licno sam bio prisutan, cak i kada mu je nalog aktiviran od strane limunda. Ovo nema nikakve veze sa porukom koja je poslata pre par dana, da su mnogo imali problema sa pristupanjem na limundo.com jer se prebacivao na novi dns. Registracija o kojoj ovde govorim dogodila se krajem oktobra meseca. Da stvar bude jos cudnija, (naravno u korist Limunda) registruje se i drugarica preko mene (gore pomenutog sajta) gde sam opet bio licno prisutan, dakle sve uredno, lk, klik na API (ovde mislim na neki od ponudjenih artikala koji se “vrte”na sajtu, uspesna registracija/odobrenje naloga i dalje NISTA! S’ toga vas molim da promenite nacin poslovanja, jer ja se iskreno pitam KOLIKO SE LJUDI UCLANILO preko mene a i preko drugih clanova a vi jednostavno “zakidate” I vi i ja znamo da ste svesni ovoga, i da to jednostavno nije propust, vec cist prilog ide vama. Dakle ne postoji “rupa” u sistemu, vec cist prilog vama, pokusao sam da “poslujem” sa Vama ali ovaj nacin poslovanja mi ne odgovara. Jos jedna stvar, cuo sam kako se dosta ljudi zali da jednostavno kupac koji je izlicitirao krajnju cenu na kraju jednostavno “porukom” obori cenu ispod licitirane , sto se meni licno desilo kada sam postavio par predmeta na aukciji.

Ovaj teks je poslat limundu u sekciji Cafe>Marketing dana 12.11.2010 god Iskreno se nadam da ce tekst postaviti u cafe-u jer se trenutno nalazi u "fazi obrade" ili kako se vec kod njih to zove...

9 comments:

  1. Postoji jos nesto sto rade a nikako nije u redu... I ja sam bila "Limundovac", prodala neke gluposti, skinuli mi proviziju, i usla sam u minus -211din... Posle nekog vremena se ulogujem ponovo, a na racunu pise -311din... Posaljem im poruku, tacno napisem sta sam prodala i koliko iznosi provizija, i kako se to ne uklapa sa trenutnim stanjem, a oni me ubedjuju kako je sve u redu, da je njihov "proracun" tacan...
    Pomislim da sam ja pogresnu cifru zapamtila, kad posle nekoliko dana, moj komsija se zali na isti problem, imao je -600din, pa odjednom -700din... Stvarno bezobrazan nacin da tako zaradjuju... Toliko od mene, na Limundo vise ne ulazim!

    ReplyDelete
  2. Totalno nepostovanje i neprofesionalnost tima,a tek clanova to ce tek da se vidi.Licitiram ja a gospodjja se ne javlja,zatim laze i pocinje da vredja,da mi negativnu i svasta napise tj. izvredja ja njoj naravno odgovorim i ja dobijem upozorenje???Ne znam kome da se obratim jer mi ne pada na pamet da ovo prodje ovako,ako neko zna neki broj telefona bicu zahvalan

    ReplyDelete
  3. Jel mozemo da znamo zasto si suspendovan? Pretpostavljam da je tvoj user name: cooler84..

    ReplyDelete
  4. Totalno nepravedan i neprofesionalan tim,ja jos uvek imam tamo nalog ,jer mi ne daju da ga zatvorim,kao moram da ocenim sve clanove,a ne zelim jer su to bolesni ljudi koji su me izvredjali,mnogo puta sam kupio nesto i bio prevaren,kad bi se obratio timu,dobijao bih nejasne automatizovane odgovore,ali zato kad neki kupac nije zadovoljan predmetom najvise zbog toga sto NIKO NE CITA OPIS,opet meni po grbaci,tamo ima ljudi koji kupuju stvari,konkretno tehniku,plate,raskomadaju u delove i posle reklamiraju,a limundo im naravno da detaljne licne podatke o Vama,pa bilo kakva budala moze da vam uradi svaste,i naravno i na to Limundo tim kaze nesto potpuno nebulozno a to rade s namerom da ljudi odustanu od pitanja. Cak i telefonom ,pa i tu kradu jer dok dobijete vezu sa mobilnog ode vam sav kredit.Sve je to lepo podmuklo osmisljeno da bi se zaradjivalo.

    ReplyDelete
  5. A od toga sto ste naveli u postu ,pa to je cista prevara,reklamirao sam ih 6 meseci,na svom blogu,mnogi prijatelji su se preko toga registrovali i nikad dinar nisam dobio..

    ReplyDelete
  6. Diktatori, slucajno napravis neku bezveznu gresku a oni te jedva docekaju sa njihovom sarkasticnom porukom:

    Zao nam je,
    (pazi emocije na delu),

    tvoj nalog
    (nekultura na delu, nisam ja ^ti^ vec ^vi^ ako su neka firma sa renomeom koja treba i na taj nacin pokazati
    postovanje prema clanovima)

    je trajno suspendovan.
    Tvoj Limundo Tim.
    Od para koje su vam ostal na racunu ni traga ni glasa. A kada ste u minusu munjevitom brzinom svetlosti vam stigne poruka obavestenja gde kada i kako mozete najlakse izvrsiti uplatu.
    Jedino ako ih pozovete pa date svoj ziro racun (sto nema svako) pa onda morate zbog toga otvarati racun, e onda cete tek dobiti svoj novac.

    ReplyDelete
  7. i meni su ukrali sa racuna,bas limundo tim,pa poslali opomenu da sam u minusu 200 dinara,i plus 200 din. sto su mi pismeno poslali opomenu.strasno,kradja,lopovi,i na kraju me suspenduju,navodno neko drugi koristi moj profil,a ja nisam usao mesecima tamo.
    kao da im niko ne moze nista, a samo kradu

    ReplyDelete
  8. Miroslav Matunovic 23.01.2013.
    Bio sam clan pod pod imenom matun1971 punih 4 god i imao preko 550 pozitivni ocena nijedna negativna ni neutralna nisam nikada nikog prevario ,skidali su mi proviziu na svaki prodat predmet i sad su kako bi prikrili svoje poslovanje poceli da suspenduju clanove bez ikakvog razloga ,izmisljajuci krsenje neki njihovih pravila o laziranju podizanja cena nekom proizvodu koji se prodaje Pa kako to dragi administratori niste primetili ranje negije nego da neko koji stekne reputaciju od strane kupaca koji se nikad niko nije zalio na predmet koji je kupio ,ne ovde se radi o vasem poslovanju i prikrivanju vase utaje ,treba da se protiv vas podnese tuzba ili da vas neko dobro isproverava kojima se metodama vi sluzite kako bi prikrili vas dobit ...nek vas sram bude a za ovu suspendiju podnecu krivicnu tuzbu zato sto ste mi ostali u duzni novac koji je bio u placen na ime kredita .....sram da vas bude.......pazite se clanovi a sto se tice mene otvoricu jos sto naloga

    http://www.limundo.com/Clan/matun1971

    ReplyDelete
  9. preko 600 pozitivnih,trajno suspendovan bez bilo kakve obavesti i bez mogucnosti kontakta,aukcije prekinute ljudi pitaju sta se desava nemogu da verujem smucilo mi se,imam deset godina nalog na ebay-u svke godine i cestitku od njih dobijem a ovo je smejurija,gledam po tri negativne i dalje nalozi rade SRAMOTA zesca!
    http://www.limundo.com/Clan/boris30

    ReplyDelete